تبلیغات در سایت ما

جستجو با گیتی-برسی مسائل روز دنیا

آخرین مطالب سایت:

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته :
  • بازدید ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کلی :
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.119.140.120
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    کفپوش موکتی فابریک ام وی ام 550 – MVM 550 | بابل کارپت

     

    کفپوش موکتی فابریک ام وی ام 550 – MVM 550 | بابل کارپت

     

    ویژگی های محصول : 

    • جنس : موکت
    • ویژگی‌های کفپوش : قابل شست‌ و شو
    • مناسب برای خودرو : MVM 550
    • نحوه ارسال : ارسال سریع با تیپاکس یا چاپار

     

     بابل کارپت


    همه خودروهای موجود در بازار دنیا دارای کفپوش موکتی فابریک میباشند و اکثر رانندگان بنا به علاقه خاصی که به فابریک بودن کفپوش خودروی خود دارند جهت تعویض و خرید این نوع کفی ها اقدام مینمایند لذا این محصول با توجه به جنس مواد اولیه که برای تولید آن استفاده می شود دارای دوام و کیفیت فوق العاده بالایی میباشد


     تاریخچه پیدایش کفپوش های خودرویی


    در اوایل تولید خودرو جنس کفپوش ها اغلب از جنس چوب یا فرش تهیه میشدند . اما در گذر زمان خودروساز ها از موادی همچون لاستیک و پلاستیک در تولید کفی استفاده کردند .

    در دهه 1960 بنا به نیاز بازار کفی هایی با جنس شفاف و مقاوم در برابر ضربه و خراش توسط شرکت هایی مانند 3M توسعه یافت . با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید خودرو با کفپوش هایی از جنس فرش ، پارچه ، لاستیک ، چرم مصنوعی و در اغلب خودروهای لوکس از جنس هایی همچون چرم طبیعی و فرش مخملی استفاده میشود .

     

    مزایای ساختاری زیرپایی موکتی آپشنال فابریک MVM 550



    با توجه به جنس موکتی کفپوش ها این امکان را برای جذب گرد و خاک و مانعی برای کم شدن سرو صدا از کف خودرو و جلوگیری از نفوذ بیشتر سرما و گرما به داخل کابین در حد قابل توجهی فراهم می آورد . نظافت این نوع از کفپوش ها با توجه به جنس خاص نخ های استفاده شده ، پس از تکان دادن کفی و شستن آن و قراردادن بصورت عمودی آب آن خارج شده و رطوبتی بر جای نخواهد ماند .

     

    این محصول تشکیل شده از چند لایه به ترتیب :

    1- لایه زیری از جنس پلاستیک فشرده با سوزنهای پلاستیکی مخصوص جهت عدم جابجایی در کف خودروها طراحی شده است .

    2- لایه روی پلاستیک از نخ های موکتی با کیفیت تولید شده است .

    3- یک لایه قسمت زیر پای راننده از جنس پلاستیک طراحی شده که مانع سوراخ شدن کفی ها از قسمت زیر پای راننده می شود .

     


     تاریخچه و معرفی اجمالی شرکت فرش و موکت بابل کارپت 


    شرکت فرش و موکت بابل از سال 1364 فعالیت تولیدی خود رو شروع نموده است .

    در حال حاضر کارخانه این شرکت در زمینی بالغ بر a hundred and fifty هزار متر مربع واقع شده است و فعالیت تولیدی این شرکت با حدود seven hundred پرسنل در سه شیفت کاری در حال انجام می باشد. کارخانه شرکت صنایع فرش و موکت بابل با ماشین آلات تکنولوژی روز اروپا جهت تولید محصولات متنوع همراه با کیفیتی بالا، تجهیز شده است.

     

     

    مزایای استفاه از کفی موکتی آپشنال فابریک MVM 550



    _ نصب سریع و آسان

    نصب این نوع کفپوش ها خیلی راحت بوده و همه خریداران میتوانند به راحتی داخل خودرو قرار داده و نیازی به نصب تخصصی ندارد .



    _ کیفیت بی نظیر :

    کفپوش های موکتی تولید شده با موکت های تراکم بالا و با کیفیت میباشد .



    _ نظافت آسان :

    کفی های موکتی به خاطر نصب آسان کار نظافت خودرو را هم آسان تر کرده است و قابل شستشو میباشد .



    _ عدم جابجایی در کف خودرو

    این مدل از کفپایی های موکتی فابریک به خاطر وجود سوزنهای پلاستیکی مخصوص که در زیر کفپوش وجود دارد مانع جابجایی میشود .



    _ طراحی با الگوی فابریک هر خودرو

    الگوبرداری دقیق و کامل از کف خودرو ها باعث شده تا تمام نقاط خودرو کامل پوشانده شده و هیچ جای مورد نیاز از کف خودرو زیر کفی پنهان نشود .



    _ رنگبندی متنوع

    کفپوش های آپشنال موکتی با تنوع رنگبندی بالا مناسب هر سلیقه ای قابل تولید میباشد . سایر محصولات MVM 550

     

     

     


     نحوه خرید و سفارش کفپوش موکتی فابریک MVM 550 و محصولات مرتبط


    نحوه خرید

    جهت این محصول و محصولات مشابه ابتدا به سایت کاربینو مراجعه کنید،پس از انتخاب مدل مد نظر "اضافه به سبد خرید" را انتخاب کنید و در اخر پرداخت را نهایی کنید.

     

    فواید کفسابی سطوح

    فواید کفسابی سطوح

     احتمالا عبارت کفسابی به گوش شما خورده است و همانطور که از نام آن مشخص است مربوط به کار های ساختمانی می باشد. درواقع این عمل جز کار های نوسازی ساختمانی می باشد که در جلوه و زیبایی ساختمان اهمیت به سزایی دارد. در این متن سعی داریم به شما اطلاعاتی دهیم راجع به این عمل و فواید آن دهیم


    عملکرد های نوسازی ساختمان

     

    به طور کلی یک سری کار ها و عملکرد هایی جز خدمات ساختمانی وجود دارند که باعث نوسازی و زیبایی ساختمان می شود. از جمله این اعمال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کفسابی
    نماشویی
    فرچ زنی


    کفسابی چیست؟

     

    کفسابی به بیان ساده یعنی با دستگاه های مخصوص کفسابی، لایه‌ ی نازک و رویی سنگ را بسابیم و صیقل دهیم. با این عمل در واقع عیوب و کثیفی‌ های سنگ برداشته شده و سنگ را نو می کند در واقع باعث می شود کف زمین لوکس تر به نظر برسد زیرا پس از کفسابی سنگ بسیار براق می شود.
    با عمل کفسابی سنگ ها در یک سطح و یک تراز قرار خواهند گرفت؛ همچنین در صورتی که سنگ شکسته باشد، درز شکستگی ها را با موادی مانند رزین پر می کنند و سپس سنگ را با دستگاه کفسابی می سابند تا یکدست شود.

    عمل کفسابی توسط کفساب انجام می شود. بدیهی است هر چه کفساب و خدمات کفسابی  حرفه ای تر باشند عمل کفسابی تمیز تر و با کیفیت بهتری انجام می شود. یکی دیگر از مواردی که بر روی کیفیت کفسابی تاثیر گذار می باشد دستگاه کفسابی می باشد، بدین صورت که هر چه از دستگاه بهتری استفاده شود کفسابی نیز با ظرافت بیشتری انجام می شود‌.

     

     

    فواید کفسابی

    همانطور که پیش از ذکر شد کفسابی بر روی سنگ های پوشاننده ی کف ساختمان استفاده می شود تا سنگ ها تمیز و نو شوند. کفسابی سرامیک و کفسابی لابی ساختمان توسط شرکت های خدمات ساختمانی و توسط فردی با تجربه و دارای تخصص در این زمینه موسوم به کفساب انجام می شود. برای انجام کفسابی ابزار و لوازم مختلف و متنوعی وجود دارد و کفساب تعیین می کند که باید از کدام وسیله و ابزار استفاده کند.

    یکی از ویژگی های سنگ سابی و کفسابی این است که کفسابی بر روی همه سنگ ها قابل انجام یا اجرا نیستند. برای مثال کفسابی سرامیک امکان پذیر نیست اما برای تمیز و نو کردن سرامیک از فرچه زنی سرامیک استفاده می شود.

    از نمونه سنگ هایی که می توان کفسابی را بر روی آن ها اجرا کرد می توان به سنگ های چینی، سنگ های مصنوعی، سنگ مرمریت، سنگ رگه دار طلایی و سفید، سنگ خوی، سنگ دهیبید، کفسابی سنگ های گرانیت، سنگ صلصالی، سنگ های لوکس، سنگ های قیمتی، سنگ ریخته شده، انواع موزاییک ها و سنگ های مصنوعی اشاره کرد. البته کفسابی برخی از این سنگ ها، برای نمونه هزینه کفسابی گرانیت گران تر از سایرین می باشد.

    مشخصات آیفون 14 پلاس؛ بررسی مزایا و معایب

     

    حتما در بدو ورود آیفون 14 و سری‌­های آن به بازار، به فکر خرید آیفون 14 پلاس افتاده‌اید. آیفون 14 و آیفون 14 پلاس مدت زمان زیادی نیست که عرضه شده است. پس لازم است قبل از خرید آن‌­ها اطلاعاتی درباره مشخصات آیفون 14 پلاس داشته باشید.

    این گوشی در رنگ‌­های قرمز، آبی و بنفش و در مدل‌­های نیمه شب و نور ستاره در 7 سپتامبر 2022 برای علاقه­‌مندان اپل ارائه شد. از مهم­‌ترین تفاوت‌­های این گوشی با گوشی‌­های سری قبل آیفون، اندازه 6.7 اینچی صفحه نمایش می‌­باشد. در این مقاله قصد داریم، درباره مشخصات آیفون 14 پلاس که مربوط به طراحی و ساخت، دوربین و… است، صحبت کنیم تا شما با آگاهی بیشتری خرید کنید. در سری آیفون­‌های 14 به علت تقاضای کم­تر، آیفون مینی حذف شد.

     

    بررسی کلی مشخصات آیفون 14 پلاس

     

    آیفون 14 پلاس به عنوان بهترین ایفون مشخصات خاص خود را دارد. اپل آیفون مینی را با آیفون 14 پلاس، 6.7 اینچی جایگزین کرد. که بهترین تصمیم در این چرخه محصول بود. صفحه نمایشگر بزرگ‌تر با مجموعه ویژگی­‌های اساسی از مشخصات آیفون 14 پلاس می‌­باشد.

    آیفون 14 پلاس باتری بزرگ‌تری دارد که به معنای عمر باتری طولانی می‌­باشد. بازگشت A15 Bionic در آیفون 14 پلاس کم­تر قابل توجه است زیرا امتیاز آن تقریبا مشابه با مدل پایه یعنی آیفون 14 می‌­باشد. محصولات به قدری شبیه هستند که به ترجیح کاربر بستگی دارد که کدام یکی از آن­ها را انتخاب می کند. هر دو مدل در رنگ های آبی، بنفش، نیمه شب، نور ستاره و (محصول) قرمز موجود هستند.

    فضای ذخیره سازی را برای هر دو گوشی آیفون 14 و آیفون14پلاس می‌­توان به 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت پیکربندی کرد. قیمت آیفون 14 به طور تقریبی از 799 دلار شروع می‌­شود و در 16 سپتامبر 2022 برای مشتریان ارائه شد. قیمت آیفون 14 پلاس حدودا از 899 دلار شروع و در 7 اکتبر عرضه شده است.

    معایب آیفون 14 پلاس

     

    مزایا و معایب آیفون 14 پلاس

     

    همانطور که می‌­دانید گوشی اپل، از محبوب‌­ترین برندهای گوشی می‌­باشد اما هر چیزی مزایا و معایبی دارد. در این قسمت از مقاله قرار است در دو بخش مزایا آیفون 14 پلاس و معایب آیفون14 پلاس را به صورت گزینه‌­ای برای شما شرح دهیم.


    مزایای آیفون 14 پلاس

     

    1. تعدادی از مزایا این گوشی را برای شما نام می‌­بریم:
    2.  با جدیدترین سیستم عامل iOS sixteen عرضه می شود. 
    3. آیفون 14پلاس اپل دارای دوربین اصلی دوگانه می‌­باشد.
    4. دارای IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است.
    5. NFC برای انتقال داده می‌­باشد.
    6. باتری لیتیوم یونی 4323 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض است.
    7. نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار عالی می‌­باشد.کیفیت ساخت بالایی دارد.


    معایب آیفون 14 پلاس

     

    1. از wi-fi Direct پشتیبانی نمی‌­کند. 
    2. حافظه قابل ارتقا از طریق اسلات کارت را ندارد.
    3.  جک three.Five میلی متری ندارد. 
    4. فاقد مادون قرمز است. رادیو FM ندارد.
    5.  سنسور دما در این گوشی ارائه نمی‌­شود.

     

    عمر باتری آیفون 14 پلاس

    عمر باتری قبل از معرفی آیفون‌های سری 14، گمانه زنی‌­ها حاکی از آن بود که اپل ممکن است به سرعت شارژ سریع 30 واتی برود، اما اپل آن را روی 20 وات نگه داشت. در آیفون‌­های سری 14 عمر باتری به لطف بهبود کارایی، افزایش یافته است.

    شرکت اپل ادعا می‌­کند- که عمر باتری بهبود یافته و آیفون 14، 6.1 اینچی کوچک‌­تر را در زمان استفاده عادی 20 ساعت قرار داده است. آیفون 14 پلاس 6.7 اینچی می‌­تواند تا 26 ساعت هم دوام بیاورد و شارژ خود را نگه دارد. هر دو مدل آیفون 14 و آیفون 14پلاس، دارای پشتیبانی از شارژ سریع هستند که به طور رسمی 20 وات رتبه بندی شده‌اند.

    آیفون را به یک شارژر 20 واتی وصل کنید تا در 30 دقیقه 50 درصد شارژ شود. لوازم جانبی و شارژر MagSafe نیز بدون تغییر نسبت به نسل‌­های قبلی پشتیبانی می‌­شوند. عمر باتری به عنوان یکی از مشخصات آیفون 14 پلاس می‌­باشد که بهبود یافته است.

     

    سخن پایانی

     

    در این مقاله مختصر و مفید به بررسی مشخصات آیفون 14 پلاس به عنوان جدیدترین گوشی آیفون پرداختیم.

    ابتدا توضیحاتی درباره این گوشی ارائه دادیم، سپس با جزئیات بیشتر صفحه نمایش، دوربین، قابلیت sos، سنسور تشخیص تصادف، عمر باتری، پردازنده، بیومتریک و بی‌سیم این گوشی را بررسی کردیم. و در انتها به مزایا و معایب گوشی آیفون 14پلاس اشاره کردیم.

    فروشگاه اینترنتی تی جی پلاس با بیش از 10 سال تجربه در زمینه خرید و فروش موبایل قسطی در کرج می تواند بهترین قیمت ها را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد.همچنین می توانید از بخش لپ تاپ های فروشگاه اینترنتی تی جی پلاس دیدن کنید و هر کالایی که دوست داشته باشید را با اقساط بلند مدت و سود بسیار اندک دریافت کنید.

    مطالب پیشنهادی:

    1. آیفون 15 آیفون 15 – در حالی که مدت زمان زیادی به معرفی آیفون 15 و آیفون...
    2. قیمت خرید آیفون 13 و توضیحات کامل قیمت آیفون 13 – آیفون 13 بالاخره آمد. و ما تمام جزئیات مربوط به آیفون...
    3. آموزش ساخت اپل آی دی با تحریم شدن کشور ما از سوی شرکت اپل به دستور آمریکا,دیگر نمی توانید با...

    نواع کفسابی و مکان‌هایی که می‌توان کفسابی انجام داد

    کفسابی یکی از روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان سطح کف را درخشان، صاف و زیبا کرد. کفسابی سرامیک  و دیگر  کف‌ها از جمله سنگ، سرامیک، بتن و پارکت قابل انجام است. کفسابی مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به افزایش عمر کف، کاهش نیاز به نگهداری، افزایش ایمنی و ارزش ملک اشاره کرد. در این مقاله به معرفی انواع روش‌های کفسابی و مکان‌هایی که می‌توان کفسابی انجام داد می‌پردازیم.


     انواع روش‌های کفسابی



    به طور کلی چهار روش اصلی برای کفسابی وجود دارد که عبارتند از:

    - سنگسابی با دستگاه‌های ساب‌زنی الماس: این روش یکی از متداول‌ترین و موثرترین روش‌های کفسابی است که با استفاده از دستگاه‌های کفپوش با سرعت کم و دیسک‌های ساینده الماسی انجام می‌شود. در این روش یک لایه از سطح کف برداشته می‌شود و سطح کف صاف و یکنواخت می‌شود. این روش برای انواع سنگ‌های طبیعی مانند گرانیت، مرمر و تراورتن مناسب است.

    - پودرها و ترکیبات پرداخت: این روش یک روش شیمیایی است که با استفاده از پودرها و ترکیبات ساینده مانند اکسید آلومینیوم یا اکسید قلع روی سطح کف اعمال می‌شود تا درخشندگی مورد نظر ایجاد شود. این روش معمولا با افزودن اسید اگزالیک یا اگزالات برای ایجاد واکنشی شبیه به بلورسازی افزایش می‌یابد. این روش برای سنگ‌های نرم مانند مرمر و تراورتن مناسب است.

    - پوشش‌های موم: این روش یک روش فیزیکی است که با استفاده از موم یا پلیمرهای مانند اکریلیک یا اورتان روی سطح کف اعمال می‌شود تا درخشندگی مصنوعی ایجاد شود. این روش با استفاده از دستگاه‌های کفپوش با سرعت بالا و پد‌های مویی الیافی انجام می‌شود. این روش برای سنگ‌های متخلخل مانند تراورتن توصیه نمی‌شود.

    - بلورسازی: این روش یک روش شیمیایی است که با استفاده از ماده شیمیایی به نام فلوروسیلیکات روی سطح کف پاشیده می‌شود و سپس با پدهای پشمی استیل به درون آن جاسازی می‌شوند تا بلورهای شیشه‌ای روی سطح تشکیل شود. این روش با استفاده از دستگاه‌های کفپوش با سرعت کم و صفحه مخصوص محرک انجام می‌شود. این روش برای سنگ‌های سخت مانند گرانیت مناسب است.



     مکان‌هایی که می‌توان کفسابی انجام داد



    کفسابی را می‌توان در هر مکانی که کف آن سنگ یا سرامیک باشد انجام داد. اما برخی از مکان‌هایی که اغلب کفسابی در آنها توصیه می‌شود عبارتند از:

    - پارکینگ‌ها: کفسابی پارکینگ‌ ها یکی از گزینه هایی است که برای کفسابی پیشنهاد می شود زیرا مکان‌هایی هستند که کف آنها معمولا از بتن یا سنگ ساخته شده‌اند و با تردد زیاد خودروها و ریزش مواد روغنی و آب و هوای نامساعد، کثیف و کدر می‌شوند. کفسابی می‌تواند کف پارکینگ‌ها را تمیز، صاف و درخشان کند و از نفوذ مواد زیان‌آور به کف جلوگیری کند.

    - سالن‌های پذیرایی: سالن‌های پذیرایی مکان‌هایی هستند که کف آنها معمولا از سنگ‌های زیبا و گران‌قیمت مانند مرمر یا گرانیت ساخته شده‌اند و با تردد زیاد مهمانان و ریختن مواد غذایی و نوشیدنی، کثیف و کدر می‌شوند. کفسابی می‌تواند کف سالن‌های پذیرایی را تمیز، صاف و درخشان کند و از خراب شدن سنگ‌ها جلوگیری کند.

    - لابی هتل‌ها: لابی هتل‌ها مکان‌هایی هستند که کف آنها معمولا از سنگ‌های زیبا و گران‌قیمت مانند مرمر یا گرانیت ساخته شده‌اند و با تردد زیاد مسافران و کارکنان خیلی سریع کدر و الوده می شند.بنابراین علاوه بر کفسابی سطوح، کفسابی راه پله نیز  برایپ این مکان می تواند مناسب باشد.

    چرا باید کفسابی پارکینگ انجام داد؟

    پارکینگ یک ساختمان تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. کفسابی پارکینگ باید به وسیله شرکت‌های متخصص در این زمینه انجام شود. بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود آن را به افراد بی‌تجربه می‌سپارند. در نتیجه یا کف پارکینگ به خوبی تمیز نمی‌شود و یا در اثر کفسابی بیش از حد دچار سری و لغزندگی می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا با همه چیز درباره کفسابی پارکینگ آشنا شوید.


    چرا باید کفسابی پارکینگ انجام داد؟


    پارکینگ هر ساختمانی آلودگی‌های منحصر به خود را دارد. اما پارکینگ مکان‌هایی مانند مجتمع‌های تجاری و مسکونی نیاز به نظافت بیشتری دارد. چون هم تردد در این مکان‌ها بالاتر است و هم اگر ماشین‌ها نشتی داشته باشند باعث کثیفی کف پارکینگ می‌شوند. البته کف پارکینگ معمولاً توسط نظافت‌چیان تمیز می‌شود. اما گاهی اوقات دیگر لکه‌هایی روی کف می‌افتد که در اینگونه از مواقع باید از خدمات کفسابی کمک گرفت.
    آشنایی با شیوه‌های مختلف کفسابی

    کفسابی پارکینگ با استفاده از روش‌های زیر انجام می‌شوند:

        کفسابی معمولی: این روش دارای هزینه‌ و همچنین کیفیت کمتری است.
        کفسابی ایتالیایی: اگر شما به دنبال پارکینگی با کف بسیار صاف و صیقلی هستید، حتماً باید از کفسابی ایتالیایی استفاده کنید. در کفسابی ایتالیایی هزینه‌ها بالاتر است. اما ظاهر کف ساختمان دقیقاً مانند روز اول می‌شود.
        کفسابی نانو ساب: در این روش مدرن از موادی استفاده می‌شود که مانع از نفوذ مایعاتی مانند بنزین به کف می‌شوند. همین عدم نفوذ و باقی ماندن مایع روی سطح باعث می‌شود تا بتوانید راحت‌تر کف را پاک نمایید. این روش نیز دارای هزینه بالایی است.


    سپردن کار به افراد با تجربه


    کفسابی پارکینگ باید حتماً توسط افراد با تجربه و متخصص انجام شود. به عنوان مثال اگر کفسابی پارکینگ بیش از حد انجام شود باعث سر شدن کف و لیز خوردن افراد و حتی ماشین‌ها می‌شود.


     آشنایی با مدل‌های مختلف کفسابی


    در زیر با مهم‌ترین انواع کفسابی آشنا می‌شوید:


        تمیز کردن


    گاهی اوقات کف ساختمان با یک لایه از آلودگی پوشیده می‌شود. در این مواقع معمولاً افراد در جستجوی راهی برای از بین بردن این آلودگی‌ها هستند. افراد معمولاً برای تمیز کردن این آلودگی‌ها از یک ماده شوینده استفاده می‌کنند اما گاهی اوقات این آلودگی‌ها با مواد شوینده از بین می‌روند. در این مواقع باید از یک فرد متخصص در زمینه کفسابی کمک بگیرید.


        سابیدن کف


    در این روش افراد متخصص اقدام به سابیدن یک لایه از سطح می‌کنند. این روش معمولاً در مدت زمان بیشتری انجام می‌شود. مثلاً در مواقعی که موادی که ماهیت اسیدی دارند روی کفپوش بریزند، باید از یک متخصص برای ساییدن سطوح استفاده شود. قیمت این روش بسته به نوع سنگ متفاوت است. به عنوان مثال قیمت کفسابی سنگ‌های گرانیتی بالاتر است.


        کفسابی کاملاً متداول


    برای از بین بردن آلودگی‌ها و سایر ضایعات کف از کفسابی متداول استفاده می‌شود. این روش بیشتر در ساختمان‌های متروکه و یا ساختمان‌هایی که ساکنین آن در شهرهای دیگر هستند انجام می‌شود.


    بررسی قیمت


    قیمت کفسابی پارکینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهمترین این عوامل می‌توان به متراژ، جنس سنگ، نوع روش کفسابی، مواد مورد استفاده، محله و… اشاره کرد. همانطور که گفتیم محله نیز در قیمت کفسابی پارکینگ تاثیر زیادی دارد. معمولاً در مناطق بالای شهر قیمت‌ها بالاتر است.

    فرچه شویی سرامیک چیست؟

    یکی از راه های جدید برای تمیز کردن سرامیک ها فرچه زنی با دستگاه است. فرچه زنی همانطور که از اسمش پیداست، روش شست و شوی سرامیک با فرچه های مخصوص است. البته این کار مخصوص سرامیک نیست و می توان سنگ ها را هم با فرچه شویی تمیز کرد. اما چون سنگ ها را میتوان کفسابی کرد، معمولا از سنگسابی برای سنگ ها و از فرچه شویی برای سرامیک استفاده می شود. البته بعضی موارد فرچه شویی برای سنگ حتی بهتر از کفسابی است! در ادامه همه این ها را برسی می کنیم. کفشویی چیست؟

    کفشویی همان فرچه شویی است. البته بسیاری افراد تصور میکنند که کفشویی، کفسابی و فرچه شویی همگی یکی هستند. اما اینطور نیست. فرچه شویی نوعی کف شویی و شست و شوی کف است. که برای کف سرامیکی و سنگی ساختمان ها کاربرد دارد. کفشویی میتواند برای شست و شوی کف های چوبی و حتی پارکت و … هم با روش های ویژه انجام شود. و کفسابی هم صیقل دادن و پولیش دادن سنگ است و برا سرامیک و پارکت و … انجام نمیشود. اما در کل کفشویی در اصطلاح همان فرچه شویی است.

     

    انواع فرچه در شست و شوی سنگ و سرامیک

    همانطور که گفتیم یکی از موارد مهم در تضمین سلامت و کیفیت کار انتخاب فرچه است. پس اینجا سه نوع پرکاربرد فرچه در فرچه شویی سرامیک را معرفی می کنیم.

    فرچه ی پلاستیکی : نرم ترین نوع فرچه است. اگر مواد سفت یا دوغاب و … روی سرامیک نباشد از این فرچه استفاده می کنیم. زیرا روی سرامیک ها را خراش نمی دهد. اما اگر موادی سفت و چسبنده روی سرامیک باشد، این فرچه جواب نمی دهد. و باید از فرچه قوی تری استفاده کرد.

    فرچه سیمی نرم : پرکاربرد ترین فرچه برای کفشویی سرامیک است. اما باید با دقت کار شود تا مطمعن باشید رو سرامیک خش نمی اندازد.

    بکسری : نسبت به دو مورد قبل سخت تر  است و بیشتر برای سنگ استفاده می شود. مگر در مواردی خاص آن هم به تشخیص متخصص . مواد مورد استفاده برای شست و شوی سرامیک با فرچه هم تا این حد متفاوت هستند. پس ریسک نکنید و کار را به افراد بی تجربه نسپارید. حتی اگر قیمت پایین تر از مقدار تعیین شده مراکز معتبر داشته باشند.

     

     

    کفشویی پارکینگ

    بیشتر پارکینگ ها با سنگ کفپوش شده اند. پس بهترین راه برای برق انداختن پارکینگ، کفسابی است. اما کفشویی پارکینگ هم طرفداران خود را دارد. اگر نمیدانید کدام روش برای شما بهتر است؟ اینجا مزیت هر کدام را بررسی میکنیم.

    اگر سنگ ها تغییر رنگ داده اند، خط و خش دارند ، بهترین راه کفسابی است. زیرا سطح آسیب دیده و نازک از رو سنگ صیقل می دهند تا سنگ نو و صاف شود. اما سنگسابی و کفسابی هزینه و سروصدای بیشتری دارد. اگر سنگ های شما آسیب زیادی ندیده و می خواهید لک روغن و … پاک شود ، کفشویی پارکینگ گزینه مناسبی برای شماست. که نسبت به کفسابی ارزان تر است. اگر هنوز هم برای انتخاب بین کفسابی و کفشویی شک دارید، با ما تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی رایگان استفاده کنید. تا مناسب ترین روش برای پارکینگتان را انتخاب کنید.

     

     

    کفسابی با رزین ساب

    رزین  یک ماده شیمیایی است که برای کفسابی سطوح استفاده می شود. این ماده از رزین های سینتتیک تشکیل شده است و باعث افزایش مقاومت سطح در برابر آب، شوک و خوردگی می شود.

    رزین ساب به معنی پر کردن فاصله بین سنگ ها در سنگ فرش با استفاده از رزین است. رزین یکی از بهترین مواد برای پرکردن این فاصله است. روش های دیگری نیز به جای استفاده از رزین وجود دارد. که در این روش به جای رزین از بتونه و سیمان سفید استفاده می شود. گاهی هر دو روش سنگ سابی ترکیب می شود. و هم از رزین و هم از بتونه سیمانی استفاده می شود. دلیل این کار بالا بردن کیفیت خروجی کفسابی است. تشخیص این که از کدام روش استفاده شود بر عهده کفساب و متخصص سنگسابی می باشد.

    در مرکز سنگسابی صدفساب استادکار ماهر با بررسی عوامل مختلف از جمله جنس سنگ، فاصله سنگ ها و … بهترین روش را به مشتری پیشنهاد می دهد.


    رزین ساب به عنوان یک پوشش محافظ بر روی سطح کف استفاده می شود. این پوشش باعث افزایش مقاومت سطح در برابر خوردگی، سایش و شوک می شود. همچنین، رزین ساب باعث افزایش ظاهر سطح و ایجاد یک براقیت زیبا می شود.

    برای کفسابی با رزین ساب، ابتدا سطح مورد نظر با یک ماده پاک کننده مانند صابون و آب شستشو داده می شود. سپس، رزین ساب با یک رنگدانه به طور یکنواخت روی سطح پخش می شود. پس از خشک شدن رزین، یک لایه پوشش دهنده بر روی سطح ایجاد می شود.

     

     


    مزایای کفسابی با رزین ساب

     

    1. - افزایش مقاومت سطح در برابر خوردگی، سایش و شوک.
    2. - افزایش ظاهر سطح و ایجاد یک براقیت زیبا.
    3. - افزایش عمر مفید سطح.


    معایب کفسابی با رزین


    - هزینه بالای اجرای کفسابی با رزین ساب.
    - نیاز به تخصص و تجربه برای اجرای صحیح کفسابی با رزین ساب.
    - نیاز به مراقبت و نگهداری منظم برای حفظ پوشش رزین ساب.



    در نتیجه، کفسابی با رزین ساب یک روش مؤثر برای بهبود و حفظ سطح کف است. با این حال، برای اجرای صحیح این روش، نیاز به تخصص و تجربه دارید. همچنین، باید مراقبت و نگهداری منظم برای حفظ پوشش رزین ساب داشته باشید.

    اسیدشویی یا کفسابی؟

    اسیدشویی سطوح و کفسابی دو روش مختلف برای پاکسازی و بهبود ظاهر سطوح سخت مانند سنگ، سرامیک، گرانیت و غیره هستند. در این مقاله، ما قصد داریم برای شما این دو روش را با هم مقایسه کنیم تا بتوانید تصمیم بهتری برای پاکسازی سطح خود بگیرید.


    1. روش اسیدشویی سطوح

    اسیدشویی سطوح یک روش شیمیایی است که با استفاده از اسیدهای قوی مانند اسید هیدروکلریک (HCl)، اسید نیتریک (HNO3) و اسید فسفریک (H3PO4)، آلودگی ها و زنگ زدگی های سطح را از بین می برد. این روش برای پاکسازی سطوح سخت مانند سنگ، گرانیت، سرامیک و غیره استفاده می شود.

    برای انجام اسیدشویی سطوح، ابتدا سطح مورد نظر با یک ماده پاک کننده مانند صابون و آب شستشو داده می شود. سپس، اسید قویی مانند اسید هیدروکلریک را با آب مخلوط کرده و روی سطح پاشیده می شود. این اسید با آلودگی ها و زنگ زدگی های سطح واکنش داده و آنها را از بین می برد. سپس، سطح با آب شسته می شود تا اسید به طور کامل از سطح حذف شود.


    2. روش کفسابی

    کفسابی یک روش مکانیکی است که با استفاده از دستگاه های خاص، سطح را پاکسازی می کند. در این روش، یک دستگاه کفسابی با یک برس خاص به سطح نزدیک می شود و با حرکت دادن برس، آلودگی ها و زنگ زدگی های سطح را از بین می برد.

    برای انجام کفسابی، ابتدا سطح مورد نظر با یک ماده پاک کننده مانند صابون و آب شستشو داده می شود. سپس، دستگاه کفسابی با برس خاص به سطح نزدیک می شود و با حرکت دادن برس، آلودگی ها و زنگ زدگی های سطح را از بین می برد. سپس، سطح با آب شسته می شود تا آلودگی های اضافی از سطح حذف شود.انواع مختلفی از کفسابی وجود دارد مانند کفسابی نانو و ضد آب،کفسابی سرامیک و انواع دیگر.

     

     


    مقایسه اسیدشویی سطوح و کفسابی


    هر دو روش اسیدشویی سطوح و کفسابی برای پاکسازی سطوح سخت مناسب هستند، اما هر یک دارای مزایا و معایب خود هستند.

     


    مزایای اسیدشویی سطوح

     

    • - این روش برای پاکسازی زنگ زدگی های سطح بسیار مؤثر است.
    • - این روش برای پاکسازی سطوح بزرگ و گسترده مناسب است.
    • - این روش برای پاکسازی سطوح پر زرق و برق مناسب است.


    معایب اسیدشویی سطوح

     

    • - این روش ممکن است باعث تغییر رنگ و بافت سطح شود.
    • - این روش ممکن است باعث آسیب به سطح شود.
    • - این روش برای پاکسازی سطوح حساس مانند چوب مناسب نیست.


    مزایای کفسابی

     

    • - این روش برای پاکسازی سطوح حساس مانند چوب مناسب است.
    • - این روش به طور کلی باعث آسیب به سطح نمی شود.
    • - این روش برای پاکسازی سطوح کوچک و دقیق مناسب است.


    معایب کفسابی

     

    1. - این روش برای پاکسازی زنگ زدگی های سطح کمتر مؤثر است.
    2. - این روش برای پاکسازی سطوح بزرگ و گسترده مناسب نیست.
    3. - این روش برای پاکسازی سطوح پر زرق و برق مناسب نیست.

     


    نتیجه گیری

    با توجه به مزایا و معایب هر دو روش اسیدشویی سطوح و کفسابی، باید تصمیمی برای پاکسازی سطح خود بگیرید. اگر سطح شما حساس است، کفسابی بهترین گزینه است. اگر سطح شما زنگ زده است، اسیدشویی سطوح بهترین گزینه است. همچنین، اگر سطح شما بزرگ و گسترده است، اسیدشویی سطوح مناسب تر است، در حالی که برای سطوح کوچک و دقیق، کفسابی بهتر است. در نهایت، مهمترین نکته این است که برای پاکسازی سطح خود، از یک شرکت حرفه ای و مجرب در این زمینه استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

    مهمترین عوامل موثر بر قیمت کفسابی

    ساختمان از مهمترین عواملی است که هنگام تماس با مراکز کفسابی به ذهن افراد خطور می‌کند. کفسابی به عملی گفته می‌شود که برای و براق کردن صیقلی کردن سنگ‌ های به کار رفته در کف ساختمان استفاده می‌شود. عوامل مختلفی روی قیمت کفسابی اثر می‌گذارند. در ادامه همراه ما باشید تا با مهمترین عوامل موثر بر قیمت کف سابی ساختمان آشنا شوید.

     

    نوع جنس سنگ ساختمان

    دو نوع سنگ نرم و سخت در هنگام ساخت ساختمان به کار می‌روند. سنگ های تراورتن دارای قیمتی پایین‌تر از سنگ‌های سخت هستند. این نوع از سنگ هم برای ساخت نمای خارجی و هم داخلی به کار می‌روند. قیمت کفسابی سنگ‌های نرم و همچنین موزاییک و سرامیک نسبت به سنگ‌های سخت پایین‌تر است. قیمت کفسابی سنگ‌های گرانیتی نسبت به سایر سنگ‌ها بالاتر است.

     

     

    قیمت کفسابی با توجه به نوع آن


    کفسابی دارای انواع متفاوتی است. قیمت هر نوع با نوع دیگر فرق دارد. به عالی‌ترین نوع آن، شیشه‌ای یا به اصطلاح کفسابی ایتالیایی می‌گویند. قیمت این نوع از کفسابی نسبت به قیمت کفسابی سنگ‌های معمولی بیشتر است.


    برطرف کردن عیوب سنگ


    سنگ‌های کف ساختمان به مرور زمان دچار آسیب می‌شوند. حتی در بعضی مواقع این سنگ‌ها باید عوض شوند. گاهی اوقات سنگ‌ها دارای درز هستند و باید این درزها با استفاده از موادی به نام رزین پر شوند. این عمل رزین ساب نامیده می‌شود. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تعویض سنگ، آن را ترمیم نمایند. نوع مصالحی که در ترمیم و یا تعویض سنگ‌ها به کار می‌رود بر قیمت کفسابی تاثیر می‌گذارد.

     

    متراژ محیط و تعداد طبقات


    متراژ محیط و طبقات تاثیر زیادی روی قیمت دارد. ساختمان‌هایی با متراژ بالا و تعداد طبقات زیاد معمولاً می‌توانند از تخفیف استفاده نمایند.

     


    قیمت کفسابی با توجه به محله


    دستمزد خدمات کفسابی در ساختمان‌های بالای شهر، وسط شهر و پایین شهر با یکدیگر متفاوت است.

     


    هزینه ایاب و ذهاب


    از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت می‌توان به هزینه ایاب و ذهاب اشاره کرد. هرچه فاصله دورتر باشد هزینه ایاب و ذهاب بالاتر خواهد بود.

     

     

     

    راه های موثر برای حفظ زیبایی و درخشندگی سنگ گرانیت

    یکی از سنگ‌ های ساختمانی که به علت مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و ماندگاری توجه زیادی را به خود جلب کرده سنگ گرانیت است. این سنگ در مکان‌ هایی از جمله پارکینگ‌ ها، پله‌ ها، مسیر های پر رفت‌ و آمد و بسیاری از سطوح دیگر به کار می‌ رود. گرانیت به تنهایی قابلیت جذب آب را ندارد، اما در صورتی که به مدت طولانی در جریان آب قرار گیرد، امکان نفوذ آب به داخل آن وجود دارد. این مسئله به ویژه برای گرانیت‌ های حاوی عنصر آهن حائز اهمیت است، چرا که ممکن است باعث زنگ‌ زدگی آن شوند.

    به همین دلیل، ایجاد یک سطح صیقلی و صاف بر روی سنگ گرانیت ضروری است. این کار معمولاً با کفسابی گرانیت انجام می‌ شود. در این روش، ابتدا از ساب‌ های زبر و الماسی برای حذف لبه‌ ها و نواحی ناهموار استفاده می‌ شود و سپس با استفاده از کف‌ ساب گرانیت، سنگ گرانیت به صورت نرم و صیقلی شده و آماده به کار می‌ آید.

     

    خدمات کفسابی سنگ گرانیت


    گرانیت به عنوان یکی از مصالح ساختمانی محبوب و گرانبها برای استفاده در ساختمان‌ های اداری، تجاری و تفریحی شناخته می‌ شود. این سنگ با مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و نیاز به مراقبت کمتر جلب توجه بسیاری یافته است. در مجتمع‌ های تجاری و تفریحی معتبر تقریباً تمامی کفپوش‌ ها از جنس گرانیت تهیه می‌ شوند. از سوی دیگر، در پروژه‌ های ساختمانی از جمله مجتمع‌ های تجاری، پاساژ ها، مدارس و غیره گرانیت به عنوان یک گزینه محبوب برای کفپوش به کار می‌ رود.

    شرکت ما در ارائه خدمات کفسابی گرانیت در تهران، کرج و حومه با استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته به ساب‌ زنی گرانیت می‌ پردازد. اکیپ کاری متخصص ما از لقمه‌ های سنگ الماسی برای انجام این کار استفاده می‌ کند. این فرآیند باعث افزایش عمر مفید گرانیت برای حداقل دو برابر می‌ شود و از نظر اقتصادی نیز بسیار موثر و پرکاربرد است.


    قیمت کفسابی سنگ گرانیت

    گرانیت به دلیل ویژگی های از جمله سختی و مقاومت بالا، برای کفپوش‌ محیط‌ های داخلی و خارجی ساختمان ها به کار می‌ رود. این نوع سنگ با توجه به خصوصیات ویژه‌ ای که دارد، نیازمند استفاده از تجهیزات و روش‌ های خاص و حرفه‌ ای در فرآیند کف‌ سازی است. به همین دلیل قیمت کفسابی سنگ گرانیت نسبت به سنگ‌ های دیگر مانند مرمر بیشتر است. دستمزد کفسابی گرانیت نیز به دلیل پیچیدگی فرآیند و استفاده از تجهیزات ویژه، بیشتر از دیگر سنگ‌ ها می باشد.

    در مناطقی مانند تهران، با توجه به کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط اکیپ ما، هزینه‌ کفسابی سنگ گرانیت در کمترین قیمت ممکن ارائه می شود. این هزینه ها بسته به شرایط پروژه و جزئیات مختلفی که در بازدید اولیه از پروژه مشخص می‌ شود، متغیر هستند.

     

     

    مزایای کف سابی سنگ گرانیت


    استفاده از کفسابی سنگ گرانیت به عنوان یک راهکار بهینه برای ایجاد زیبایی و دوام در محیط‌ های مختلف، از جمله منازل و اماکن تجاری، بسیار مفید است و از مزایا و فواید مناسبی برخوردار است. از جمله این مزایا می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:


    ۱.رفع پوسیدگی و فرسودگی

    کف سابی سنگ گرانیت قادر است به طور کامل پوسیدگی و فرسودگی‌ های موجود در سنگ گرانیت را برطرف کند. این اقدام موجب بازسازی و بهبود سنگ شما می شود.


    ۲. براق کردن سنگ‌های کهنه

    با انجام کف سابی منظم، سنگ‌ های گرانیت قدیمی و کهنه در ساختمان‌، می توان آن ها را براق و جذاب تر کنید.


    ۳. عدم استفاده از مواد مضر

    در فرآیند کف سابی، از موادی که به سلامتی افراد آسیب می‌ زنند، استفاده نمی‌ شود. این امر به سلامتی افراد برای تمیزکاری ساختمان خود کمک می کند.


    ۴. تحول سنگ‌ های مات

    کف سابی سنگ گرانیت می‌ تواند سنگ‌ های مات شده را به شکل شفاف و براق تبدیل کند.

     

    ۵. افزایش انعکاس نور

    سطوح کف سابی سنگ گرانیت معمولاً باعث افزایش انعکاس نور می‌ شوند، که به بهبود روشنایی ساختمان شما کمک می‌ کند.


    ۶. رفع رگه‌ ها و پرکردن منافذ


    کفسابی سنگ گرانیت به رفع رگه‌ های موجود بر روی سنگ گرانیت و پرکردن منافذ و ترک‌ های سطح آن کمک می‌ کند.


    ۷. عمر طولانی تر سنگ گرانیت


    انجام کف سابی به عنوان یک اقدام حفاظتی، باعث افزایش دوام و عمر مفید سنگ گرانیت می‌ شود.


    ۸. کاهش هزینه‌ های نظافت و نگهداری


    شما با اجرای عملیات کفسابی سنگ گرانیت گرد و غبار، کثیفی و هزینه‌ های نظافت و نگهداری را می توانید کاهش دهید.


    ۹. کاهش رسوب‌ ها


    سطوح کف سابی شده گرانیت به علت صفحه‌ بندی و شفافیت بیشتر، رسوب‌ ها را کمتر جذب می‌ کنند.


    ۱۰. رفع سوختگی و سوراخ‌ ها

    با اجرای کفسابی، سوختگی‌ ها و سوراخ‌ های سطح سنگ گرانیت، بهبود می‌ یابند.

     

     

    مراحل اجرای کفسابی سنگ گرانیت


    مراحل اجرای کفسابی سنگ گرانیت به صورت زیر می باشد:


    ۱. مرحله اول

    ساب زدن با استفاده از سنباده زبر است، که باعث از بین بردن تمام نواحی ناهموار روی سنگ می‌ شود. در این مرحله، سنگ با سنباده زبر زده می‌ شود تا نواحی ناهموار روی سنگ صاف شوند.


    ۲. مرحله دوم

    ساب زدن با سنباده‌ های نرمتر، که به منظور حذف کدری و خط و خش روی سنگ انجام می‌ گردد. در این مرحله، از سنباده‌ های نرم تر استفاده می‌ شود تا سنگ از هر نوع عیوب و نقصانی پاک شود.


    ۳. مرحله سوم

    ساب زدن با سنگ‌ های نرم به منظور ایجاد براقیت و شفافیت در سنگ می باشد. در این مرحله، از سنگ‌ های نرم به عنوان سنباده استفاده می‌ شود تا سنگ براق و شفاف گردد.

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جستجو با گیتی-برسی مسائل روز دنیا و آدرس gity-sarshar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به جستجو با گیتی-برسی مسائل روز دنیا امتیاز دهید